GIFT CARD/VOUCHER Oferujemy bony upominkowe dla firm. Vouchery dla klientów z Państwa logo. Każde z Naszych zaproszeń ślubnych i kart świątecznych możemy przygotować jako Gift Voucher. Szczególna i popularna forma zaproszenia Państwa klientów do spróbowania i zapoznania się z ofertą usług świadczonych przez Państwa firmę. |
KARTKI ŚWIĄTECZNE Z LOGO FIRMY. INDYWIDUALNE PROJEKTY. |
|
|
|
|
NOWOŚĆ NA 2020 ROK !!! SREBRNE OBRAZKI SAKRALNE. |
|
Uśmiech to najlepsza rzecz jaką może nosić dziecko ! |
USZLACHETNIANIA DRUKU DOSTĘPNE TYLKO DLA NASZYCH PRODUKTÓW |
Oferujemy balony, balonowe bukiety i kompozycje na każdą okazję. Klika tysięcy kształtów i kolorów w ofercie. Sprzedaż balonów prowadzimy tylko lokalnie. Dla wymagających klientów istnieje mozliwość dostawy lub wysyłki. Ceny oraz sposób dostawy ustalamy indywidualnie po uprzednim kontakcie telefonicznym.
Ręcznie pleciony kosz wiklinowy o wymiarach 1mx1mx1m wypełniony balonami z helem. Dowolna kolorytyka balonów i kokardy. Dostarczymy go w dowolne miejsce. Na terenie miasta Przemyśl dostawa GRATIS !!! ZAPRASZAMY DO REZERWACJI
Fotolustro - Magic Mirror
Dowieziemy Nasze fotolustro w każde miejsce w promieniu 150km od Przemyśla. Pierwsze 50km - gratis !
Zapewniamy: rabaty przy zakupie zaproszeń ślubnych i gadżetów w Naszym sklepie, animatora do dyspozycji, najwyższej jakości wydruk zdjęć, elastyczność, prywatność (galeria chroniona hasłem), sesje bez limitu, wybór tła, personalizację zdjęć oraz ich zapis na DVD.
Cennik:
Fotolustro - 2h + 1 animator - 1100 zł
Fotolustro - 3h + 1 animator - 1250 zł
kolejna godzina + 200zł
DODATKOWO POLECAMY:
Ścianka kwiatowa (48h) - 550 zł
Kwiatowy napis LOVE (48h) - 350 zł
Ścianka kwiatowa ( jako tło do zdjęć z fotolustrem ) - 250 zł
Nagranie i montaż clipu - ( z całej imprezy ) - 500 zł
Nagranie i montaż clipu - (zabawa z fotolustrem) - 250 zł
UWAGA !!!
W pakiecie z zaproszeniami, winietkami i zakupami dodatków ślubnych w Naszym sklepie przy Św Jana 13 dokonujemy wyceny indywidualnej i bardo atrakcyjnej.
ZAPRASZAMY !
1. Warunkiem koniecznym w realizacji zamówienia jest zalogowanie się na witrynie sklepu. Nie wykonujemy projektów bez wcześniejszego złożenia i opłacenia zamówienia. Wybranie zaproszeń, które chcą Państwo zakupić, dodać do koszyka i zrealizować zamówienie. Następnie prosimy o wypełnienie formularza zamówienia, który znajduje się poniżej.
2. Projekt wstępny zostanie przesłany na Państwa adres email w czasie 48h od otrzymania formularza.
3. Zamówienia można składać 7 dni w tygodniu przez 24 godziny na dobę za pośrednictwem sklepu internetowego dostępnego pod adresem: www.zaproszenia-przemysl.pl.
4. Ceny podane w sklepie internetowym wyrażone są w polskich złotych i są cenami brutto (zawierają podatek VAT).
5. Średni czas realizacji zamówienia (od ostatecznej akceptacji do wysłania towaru do kupującego) wynosi do 7 dni roboczych.
6. Średni czas realizacji zamówienia do 7 dni roboczych.
7. Jeżeli korzystają Państwo z naszych przykładowych tekstów do zaproszeń prosimy o uzupełnienie ich własnymi danymi i przesłanie całości tekstu.
8. Personalizacja imion i nazwisk gości w cenie. Listę wstawiamy dokładnie taką jak otrzymamy na zasadzie " kopiuj-wklej". Nie ingerujemy w formę imion, nazwisk oraz błędów w nich zawartych. Jeżeli została przesłana forma bezosobowa to taką wstawimy.
9. Dla niezdecydowanych istnieje możliwość zakupu próbki zaproszenia. Próbki zaproszeń ślubnych wysyłamy z przykładowym nadrukiem lub bez nadruku w zależności od tego jakie posiadamy. Nie wykonujemy indywidualnego projektu do próbek zaproszeń. Możliwość zakupu próbki zaproszenia odbywa się poprzez dodanie do koszyka „próbka zaproszenia” z poziomu rozwijanego menu przy produkcie. Brak opcji „próbka zaproszenia” oznacza jej niedostępność.
110 Jeżeli potrzebują Państwo dodrukować zaproszenia jest to możliwe poprzez dodanie do koszyka "Dodruk" w kategorii Usługi oraz wybranego zaproszenia. Usługa dotyczy tych Państwa, którzy chcą domówić zaproszenia poniżej ilości wymaganego nakładu (poniżej 25 szt.)
11Zamówienia złożone w soboty, niedziele oraz święta będą rozpatrywane następnego dnia roboczego.
12. Potwierdzonego oraz zaakceptowanego zamówienia spersonalizowanego z opcją nadruku, nie można anulować.
13. Wedding-Art nie ponosi odpowiedzialności za powstałe braki magazynowe spowodowane bieżącą sprzedażą.
14. Zawsze polecamy zakupić kilka sztuk zaproszeń więcej - na zapas. Z doświadczenia wiemy, że gości do zapraszania zawsze przybywa. W przypadku dodruku poniżej 25 sztuk doliczana jest dodatkowo opłata w wysokości 20 zł.
15. Nie wysyłamy za pobraniem
16. Nie wykonujemy projektów bez wcześniejszego złożenia i opłacenia zamówienia.
1. Wypełnienie formularza zamówienia
Po dokonaniu zakupu w naszym sklepie internetowym i podaniu danych kontaktowych na Państwa adres e-mail zostanie przesłany automatycznie formularz zamówienia.
2. Pierwszy projekt
Po otrzymaniu od Państwa uzupełnionego formularza zamówienia w ciągu 48h zostanie przesłany wstępny projekt - wizualizacja zakupionych produktów. Projekt będzie przesłany w formie elektronicznej (format .jpg, .png) na Państwa adres email.
3. Sprawdzenie projektu
Zamawiający ma obowiązek dokładnie sprawdzić przesłany przez nas projekt. Listę gości jak i tekst wstawiamy dokładnie taki jaki otrzymamy od Państwa na zasadzie "kopiuj-wklej". Nie ingerujemy w formę imion, nazwisk oraz błędów w nich zawartych. Jeżeli została przesłana forma bezosobowa to taką wstawimy. Najważniejszym etapem podczas zamawiania zaproszeń ślubnych jest sprawdzenie projektu.
4. Błędy w projekcie
Jeżeli pierwszy lub kolejny z przesyłanych przez nas projektów nie jest dla Państwa satysfakcjonujący mają Państwo prawo do zgłoszenia bezpłatnych uwag. Wytyczne odnośnie poprawek powinny być wysłane na nasz adres email w formie uporządkowanej listy. Poprawiony projekt zostanie ponownie przesłany do akceptacji. Proszę pamiętać, że czas w jakim będą wprowadzane poprawki wynosi około 48 godzin w dni robocze. Dobrze przemyślane uzupełnienie formularza może skrócić całkowity czas oczekiwania na zamówienie o kilka dni.
5. Akceptacja projektu
Jeżeli projekt jest poprawny należy wysłać na nasz adres email projekty@zaproszenia-przemysl.pl wiadomość z akceptacją projektu.(np. Akceptuje ostatni przesłany projekt.)Przesłanie tej wiadomości jest równoznaczne ze stwierdzeniem, że treść i skład tekstu jest wolny od błędów i wad. Od tego momentu może być za późno na zgłoszenie poprawek i aktualizację listy gości ponieważ projekt może zostać już wydrukowany.
6. Wydruk zamówienia
Druk wykonywany jest z użyciem zaakceptowanego projektu i ostatecznej przesłanej listy gości. Lista gości powinna być dostarczona przez wypełnienie formularza zamówienia lub w dokumencie tekstowym lub arkuszu kalkulacyjnym na adres e-mail: projekty@zaproszenia-przemysl.pl. Wstawianie listy następuje na zasadzie kopiuj – wklej. Nie ponosimy odpowiedzialności za błędy w przesłanej liście gości.
7. Wykonanie zamówienia
Wszystkie przesłane teksty, materiały z których wykonane będzie zamówienie powinny być wybrane na etapie wypełniania formularza zamówienia. Każda późniejsza zmiana powinna być wyraźnie zaznaczona i potwierdzona przez nas w korespondencji email.
Czas wykonania zamówienia jest zależny od ilości zamówień. W różnych porach roku jest zmienny i wynosi od 5 do 7dni roboczych od ostatecznej akceptacji projektu.
Podsumowanie
Czas wykonania projektu wynosi 48h.
Czas wykonania zamówienia- wydruku wynosi od 5-7 dni roboczych po akceptacji projektu.
Adres email do kontaktu w sprawie projektu: projekty@zaproszenia-przemysl.pl
Co oznaczają "Zaproszenia bez nadruku"?
Zaproszenia bez nadruku, to zaproszenia czyste, bez jakiegokolwiek nadruku w środku. Są one czyste, rozłożone, przystosowane do samodzielnego nadruku we własnym zakresie. Zaproszenia bez nadruku wysyłamy do Państwa w formie rozłożonej do samodzielnego poskładania.
Co oznaczają "Zaproszenia z nadrukiem"?
Zaproszenia z nadrukiem, to nic innego jak zaproszenie z personalizacją na których umieszczany jest Państwa dowolny tekst. Zazwyczaj jest to tekst informujący o uroczystości w kościele, przyjęciu weselnym, imiona i nazwiska Pary Młodej, imiona i nazwiska gości, tekst potwierdzenia przybycia, wierszyki, sentencje, ozdobniki itp itd.
Czy można zamówić próbkę zaproszenia?
Zakup Próbki zaproszenia można dokonać poprzez dodanie do koszyka z poziomu produktu opcji „Próbka zaproszenia”. Brak wyświetlania tej opcji oznacza brak próbki zaproszenia danego modelu.
Czy po złożeniu zamówienia i przesłaniu wytycznych do nadruku, można zobaczyć jak treść będzie wyglądała na zaproszeniu?
Oczywiście, w ciągu 48 godzin odsyłamy do Państwa tzw. projekt do akceptacji. Jest to zarys zaproszenia na której drukuje się treść zaproszenia, z ułożeniem Państwa tekstu.
Czy personalizacja (gości) jest wliczona w cenę zaproszenia?
Tak, jeżeli wybiorą Państwo opcję „Z nadrukiem”. Cena zaproszenia „Z nadrukiem” obejmuje umieszczenie imion i nazwisk gości w treści zaproszenia.
Czy można zamówić zaproszenia bez personalizacji (gości)?
TAK. Jeżeli nie otrzymamy od Państwa listy gości - zaproszenia nie będą personalizowane. W takim przypadku w treści zaproszenia pozostawiamy „wykropkowaną” linię do ręcznego wpisywania imion i nazwisk zapraszanych gości.
W jakiej formie przysłać tekst zaproszenia?
Tekst zaproszenia należy wpisać w odpowiednie pole formularza w trakcie składania zamówienia lub bezpośrednio przesłać na nasz adres pocztowy: projekty@zaproszenia-przemysl.pl
Tekst powinien być:
- kompletny i zawierać: imiona, nazwiska, datę, godzinę i miejsce ślubu (lub innej uroczystości) oraz ewentualnie cytaty, wierszyki, prośby o potwierdzenie przybycia, informacje dotyczące prezentów itp.
- pozbawiony błędów merytorycznych, gramatycznych, ortograficznych i interpunkcyjnych
- napisany z użyciem polskich znaków (ęóąśłżźćń)
- napisany literami właściwej wielkości, np. Marcin (a nie: MARCIN)
- nie przepisujemy projektów z wysłanych zdjęć
Czy drukujemy zaproszenia w innym języku niż polski?
Tak. Drukujemy w każdym języku o ile treść otrzymamy od Państwa.
Nie tłumaczymy. Gotowy tekst wklejamy w projekt.
Lista gości do zaproszeń.
Listę gości, drukujemy dokładnie taką, jaka została nam przysłana.
Drukujemy z listy, którą dostaliśmy od Państwa w zamówieniu bądź na adres e-mail.
Nie ingerujemy w listy przysłane przez Państwa.
Nie odmieniamy nazwisk, nie poprawiamy literówek.
Nazwiska kopiujemy do zaproszeń.
Czy odmieniać nazwiska gości ?
Jeśli tekst zaproszenia wymaga odmiany, np. Serdecznie zapraszamy Sz. P. Annę i Wojciecha Kowalskich... - prosimy o przesłanie listy gości z odmienionymi nazwiskami.
W jakiej formie przysłać listę gości ?
Listę gości do zaproszeń prosimy przesłać nam najlepiej w pliku *.doc lub *.xls. Prosimy nie przesyłać listy w formacie pdf.
- każde imię i nazwisko wpisane jedno pod drugim
- każde imię i nazwisko w formie gotowej do wstawienia
- zapisana przy użyciu liter pisanych, a nie drukowanych, chyba że chcecie Państwo aby w tej formie były wstawione do zaproszeń
- prosimy nie numerować listy gości
Oto przykładowa poprawna lista gości:
Zaproszenia na ślub i wesele:
Sz.P. Sabinę Kowalską
Sz.P. Jana Kowalskiego z osobą towarzyszącą
Sz.P. Joannę Potocką
Sz.P. Annę i Mariusza Tarnawskiego z córką
Ważne! Radzimy sprawdzić listę pod kątem ewentualnych literówek – Drukarnia nie ponosi odpowiedzialności za błędy w przesłanych listach gości.
Lista gości do winietek?
Do winietek przesyłamy listę gości nieodmienioną.
Czy koperta jest w cenie zaproszenia?
Tak, koperta zawsze jest w cenie zaproszenia.
Czy wysyłamy paczki za granicę?
Tak. Wysyłamy na cały świat. Wysyłka za granicę wiąże się dopłatą 70 złotych (brutto)