Salon wzorniczy.

Balony z Helem

Dmuchamy balony Helem. Klika tysięcy kształtów i kolorów w ofercie.

Kosz z balonami

Ręcznie pleciony kosz wiklinowy o wymiarach 1mx1mx1m wypełniony balonami z helem. Dowolna kolorytyka balonów i kokardy. Dostarczymy go w dowolne miejsce

Jak zamawiać

1. Warunkiem koniecznym w realizacji zamówienia jest zalogowanie się na witrynie sklepu. Wybranie zaproszeń, które chcą Państwo zakupić, dodać do koszyka i zrealizować zamówienie. Następnie prosimy o wypełnienie formularza zamówienia, który znajduje się poniżej. Płatności można dokonać po akceptacji projektu.

formularz-zamowienia.png

2. Projekt wstępny zostanie przesłany na Państwa adres email w czasie 48h od otrzymania formularza.

3. Zamówienia można składać 7 dni w tygodniu przez 24 godziny na dobę za pośrednictwem sklepu internetowego dostępnego pod adresem: www.zaproszenia-przemysl.pl.

4. Ceny podane w sklepie internetowym wyrażone są w polskich złotych i są cenami brutto (zawierają podatek VAT).

5. Średni czas realizacji zamówienia (od ostatecznej akceptacji do wysłania towaru do kupującego) wynosi do 12 dni roboczych.

6. Średni czas realizacji zamówienia do 12 dni roboczych.

7. Minimalna ilość zamówionych zaproszeń z wynosi 25 sztuk z jednego modelu. Pojedyncze wzory nie będą wysłane.

8. Jeżeli korzystają Państwo z naszych przykładowych tekstów do zaproszeń prosimy o uzupełnienie ich własnymi danymi i przesłanie całości tekstu.

9. Personalizacja imion i nazwisk gości w cenie. Listę wstawiamy dokładnie taką jak otrzymamy na zasadzie " kopiuj-wklej". Nie ingerujemy w formę imion, nazwisk oraz błędów w nich zawartych. Jeżeli została przesłana forma bezosobowa to taką wstawimy.

10. Dla niezdecydowanych istnieje możliwość zakupu próbki zaproszenia. Próbki zaproszeń ślubnych wysyłamy z przykładowym nadrukiem lub bez nadruku w zależności od tego jakie posiadamy. Nie wykonujemy indywidualnego projektu do próbek zaproszeń. Możliwość zakupu próbki zaproszenia odbywa się poprzez dodanie do koszyka „próbka zaproszenia” z poziomu rozwijanego menu przy produkcie. Brak opcji „próbka zaproszenia” oznacza jej niedostępność.

11. Jeżeli potrzebują Państwo dodrukować zaproszenia jest to możliwe poprzez dodanie do koszyka "Dodruk" w kategorii Usługi oraz wybranego zaproszenia. Usługa dotyczy tych Państwa, którzy chcą domówić zaproszenia poniżej ilości wymaganego nakładu (poniżej 25 szt.)

12. Zamówienia złożone w soboty, niedziele oraz święta będą rozpatrywane następnego dnia roboczego.

13. Potwierdzonego oraz zaakceptowanego zamówienia spersonalizowanego z opcją nadruku, nie można anulować.

14. Wedding-Art nie ponosi odpowiedzialności za powstałe braki magazynowe spowodowane bieżącą sprzedażą.

15. Zawsze polecamy zakupić kilka sztuk zaproszeń więcej - na zapas. Z doświadczenia wiemy, że gości do zapraszania zawsze przybywa. W przypadku dodruku poniżej 25 sztuk doliczana jest dodatkowo opłata w wysokości 20 zł.

16. Nie wysyłamy za pobraniem

Poszczególne etapy realizacji i ich czasy

1. Wypełnienie formularza zamówienia

Po dokonaniu zakupu w naszym sklepie internetowym i podaniu danych kontaktowych na Państwa adres e-mail zostanie przesłany automatycznie formularz zamówienia.

2. Pierwszy projekt

Po otrzymaniu od Państwa uzupełnionego formularza zamówienia w ciągu 48h zostanie przesłany wstępny projekt - wizualizacja zakupionych produktów. Projekt będzie przesłany w formie elektronicznej (format .jpg, .png) na Państwa adres email.

3. Sprawdzenie projektu

Zamawiający ma obowiązek dokładnie sprawdzić przesłany przez nas projekt. Listę gości jak i tekst wstawiamy dokładnie taki jaki otrzymamy od Państwa na zasadzie "kopiuj-wklej". Nie ingerujemy w formę imion, nazwisk oraz błędów w nich zawartych. Jeżeli została przesłana forma bezosobowa to taką wstawimy. Najważniejszym etapem podczas zamawiania zaproszeń ślubnych jest sprawdzenie projektu.

4. Błędy w projekcie

Jeżeli pierwszy lub kolejny z przesyłanych przez nas projektów nie jest dla Państwa satysfakcjonujący mają Państwo prawo do zgłoszenia bezpłatnych uwag. Wytyczne odnośnie poprawek powinny być wysłane na nasz adres email w formie uporządkowanej listy. Poprawiony projekt zostanie ponownie przesłany do akceptacji. Proszę pamiętać, że czas w jakim będą wprowadzane poprawki wynosi około 48 godzin w dni robocze. Dobrze przemyślane uzupełnienie formularza może skrócić całkowity czas oczekiwania na zamówienie o kilka dni.

5. Akceptacja projektu

Jeżeli projekt jest poprawny należy wysłać na nasz adres email projekty@zaproszenia-przemysl.pl wiadomość z akceptacją projektu.(np. Akceptuje ostatni przesłany projekt.)Przesłanie tej wiadomości jest równoznaczne ze stwierdzeniem, że treść i skład tekstu jest wolny od błędów i wad. Od tego momentu może być za późno na zgłoszenie poprawek i aktualizację listy gości ponieważ projekt może zostać już wydrukowany.

6. Wydruk zamówienia

Druk wykonywany jest z użyciem zaakceptowanego projektu i ostatecznej przesłanej listy gości. Lista gości powinna być dostarczona przez wypełnienie formularza zamówienia lub w dokumencie tekstowym lub arkuszu kalkulacyjnym na adres e-mail: projekty@zaproszenia-przemysl.pl. Wstawianie listy następuje na zasadzie kopiuj – wklej. Nie ponosimy odpowiedzialności za błędy w przesłanej liście gości.

7. Wykonanie zamówienia

Wszystkie przesłane teksty, materiały z których wykonane będzie zamówienie powinny być wybrane na etapie wypełniania formularza zamówienia. Każda późniejsza zmiana powinna być wyraźnie zaznaczona i potwierdzona przez nas w korespondencji email.

Czas wykonania zamówienia jest zależny od ilości zamówień. W różnych porach roku jest zmienny i wynosi od 10 do 12 dni roboczycod ostatecznej akceptacji projektu.

Podsumowanie

Czas wykonania projektu wynosi 48h.
Czas wykonania zamówienia- wydruku wynosi od 10-12 dni roboczych po akceptacji projektu.

Adres email do kontaktu w sprawie projektu: projekty@zaproszenia-przemysl.pl

Najczęściej zadawane pytania i odpowiedzi:

 

Co oznaczają "Zaproszenia bez nadruku"?

Zaproszenia bez nadruku, to zaproszenia czyste, bez jakiegokolwiek nadruku w środku. Są one czyste, rozłożone, przystosowane do samodzielnego nadruku we własnym zakresie. Zaproszenia bez nadruku wysyłamy do Państwa w formie rozłożonej do samodzielnego poskładania.


Co oznaczają "Zaproszenia z nadrukiem"?

Zaproszenia z nadrukiem, to nic innego jak zaproszenie z personalizacją na których umieszczany jest Państwa dowolny tekst. Zazwyczaj jest to tekst informujący o uroczystości w kościele, przyjęciu weselnym, imiona i nazwiska Pary Młodej, imiona i nazwiska gości, tekst potwierdzenia przybycia, wierszyki, sentencje, ozdobniki itp itd.


Czy można zamówić próbkę zaproszenia?

Zakup Próbki zaproszenia można dokonać poprzez dodanie do koszyka z poziomu produktu opcji „Próbka zaproszenia”. Brak wyświetlania tej opcji oznacza brak próbki zaproszenia danego modelu.

 

Czy po złożeniu zamówienia i przesłaniu wytycznych do nadruku, można zobaczyć jak treść będzie wyglądała na zaproszeniu?

Oczywiście, w ciągu 48 godzin odsyłamy do Państwa  tzw. projekt do akceptacji. Jest to zarys zaproszenia na której drukuje się treść zaproszenia, z ułożeniem Państwa tekstu.

 

Czy personalizacja (gości) jest wliczona w cenę zaproszenia?

Tak, jeżeli wybiorą Państwo opcję „Z nadrukiem”. Cena zaproszenia „Z nadrukiem” obejmuje umieszczenie imion i nazwisk gości w treści zaproszenia.

 

Czy można zamówić zaproszenia bez personalizacji (gości)?

TAK. Jeżeli nie otrzymamy od Państwa listy gości - zaproszenia nie będą personalizowane. W takim przypadku w treści zaproszenia pozostawiamy „wykropkowaną” linię do ręcznego wpisywania imion i nazwisk zapraszanych gości.

 

W jakiej formie przysłać tekst zaproszenia?

Tekst zaproszenia należy wpisać w odpowiednie pole formularza w trakcie składania zamówienia lub bezpośrednio przesłać na nasz adres pocztowy: projekty@zaproszenia-przemysl.pl

Tekst powinien być:

-  kompletny i zawierać: imiona, nazwiska, datę, godzinę i miejsce ślubu (lub innej uroczystości) oraz ewentualnie cytaty, wierszyki, prośby o potwierdzenie przybycia, informacje dotyczące prezentów itp.

- pozbawiony błędów merytorycznych, gramatycznych, ortograficznych i interpunkcyjnych

- napisany z użyciem polskich znaków (ęóąśłżźćń)

- napisany literami właściwej wielkości, np. Marcin (a nie: MARCIN)

- nie przepisujemy projektów z wysłanych zdjęć

 

Czy drukujemy zaproszenia w innym języku niż polski?

Tak. Drukujemy w każdym języku o ile treść otrzymamy od Państwa.

Nie tłumaczymy. Gotowy tekst wklejamy w projekt.

 

Lista gości do zaproszeń.

Listę gości, drukujemy dokładnie taką, jaka została nam przysłana.
Drukujemy z listy, którą dostaliśmy od Państwa w zamówieniu bądź na adres e-mail.
Nie ingerujemy w listy przysłane przez Państwa. 
Nie odmieniamy nazwisk, nie poprawiamy literówek. 
Nazwiska kopiujemy do zaproszeń.

 

Czy odmieniać nazwiska gości ? 

Jeśli tekst zaproszenia wymaga odmiany, np. Serdecznie zapraszamy Sz. P. Annę i Wojciecha Kowalskich... - prosimy o przesłanie listy gości z odmienionymi nazwiskami.

 

W jakiej formie przysłać listę gości ?

Listę gości do zaproszeń prosimy przesłać nam najlepiej w pliku *.doc lub *.xls. Prosimy nie przesyłać listy w formacie pdf.

- każde imię i nazwisko wpisane jedno pod drugim

- każde imię i nazwisko w formie gotowej do wstawienia

- zapisana przy użyciu liter pisanych, a nie drukowanych, chyba że chcecie Państwo aby w tej formie były wstawione do zaproszeń

- prosimy nie numerować listy gości

Oto przykładowa poprawna lista gości:

Zaproszenia na ślub i wesele:
Sz.P. Sabinę Kowalską
Sz.P. Jana Kowalskiego z osobą towarzyszącą
Sz.P. Joannę Potocką
Sz.P. Annę i Mariusza Tarnawskiego z córką

Ważne! Radzimy sprawdzić listę pod kątem ewentualnych literówek – Drukarnia nie ponosi odpowiedzialności za błędy w przesłanych listach gości.

 

Lista gości do winietek?

Do winietek przesyłamy listę gości nieodmienioną.

Czy koperta jest w cenie zaproszenia?

Tak, koperta zawsze jest w cenie zaproszenia.

 

Czy wysyłamy paczki za granicę?

Tak. Wysyłamy na cały świat. Wysyłka za granicę wiąże się dopłatą 70 złotych (brutto)